27 Temmuz 2013 Cumartesi

Bir yıl daha...

  
Bu yazıyı yazmaya başlarken yeniden yaşlandım...Yanlış anlaşılmasın ihtiyarlamadım bir yaş daha aldım..Şairin dediği gibi şurada ne kaldı yolun yarısına 33 yaşımı doldurup 34 ten gün alıyorum artık..Gerçi ben çoktan kendime 34 diyordum, huyum kurusun çocukluktan kalma illa ki bir yaş fazla derim :)Bir anne için en güzel duygulardan birini yaşadım büyük kızım Halimem benim için özel pasta hazırlamış..ben görmeyeyim diye teyzesinde yapmış,komşu da saklamış...kardeşim diyor ben karışmadım malzemeleri koydum önüne o hazırladı..Nasılda güzel lezzetliydi anlatamam, ee kuzucuğumun eli değince daha bir lezzetlenmiş...Rabbim bana onların acısını göstermesin..Bundan sonra ki yaşamım için dileklerimi yazacaktım vazgeçtim , bende saklı kalsınlar..böyle olunca belki gerçekleşirler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...