24 Ocak 2011 Pazartesi

Son günlerde...


Bir süredir yine yazmadım ihmal etim blogumu,bu aralar evde daha az duruyorum tabi buda bloga yansıyor ...
Aslında asıl neden ne yazmak istediğimi bilememem,bilmiyorum ne düşünmem gerekiyor ne yapmam hiç bir fikrim yok... Tamamende boş değilim tabi ki yeni bir blogum daha var;burada hiç bahsetmediğimi farkettim bir anda,
daha önceki postlarımda bahsetmiştim,yılardır dinlediğim bir radyo yapımcısı var diye Onur Baki VURAL,
onun hafta da bir yaptığı Hayatın 3. gözü isimli radyo proğramının içeriğinden oluşan bir blog...Duygusal yazıları,hikayeleri,arada bir okuduğu şiirleri içten yorumlarına slaytlar hazırlıyordum,bu slaytların ve program kayıtlarının bulunduğu bir blog yapalım mı diye telifte bulundum kendisine kabul edince bende vakit kaybetmeden
hemen hazırladım.Tasarımını yaptım özel birşeyler bulunsun diye farklı bir şablonu türkçeye çevirdim.Özel header hazırladım hem sade hem farklı bir tasarım oldu.İleride kendimi iyice geliştirince daha farklı bir görünümü olacak bunun için daha zaman var ama... bu arada ziyaret etmek isterseniz ki bence mutlaka etmelisiniz.Hayatın 3. gözü 


Bu arada yakın zamanda bol bol post yayınlayacağım bunuda belirtmeden geçemedim...Yayınlamak istediğim fotoğraflarını düzgün çekecek bir makinem bulunmadığı için ertelediğim işlerim vardı,onları yayınlayacağım..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...