2 Ocak 2011 Pazar

Bloga dair...


                         Bloga yazmak için ne zaman klavyelere dokunsam,yazmak istediğim herşey kayboluyor nedense?..
      
   Sanırım hala alışamadım ve yazma özürlüyüm...Düşüncelerimi kelimeklere dökmekte oldukça zorlanan birisiyim,peki neden blog açtın diyeceksiniz haklısınızda :) Bu da benim ayrı bir özelliğim sanırım kendimi zorlamayı seviyorum,ve aşmam gerektiğini düşündüğüm bu durumu düzeltmek için açtım sanırım...Çünkü yapabileceğimi biliyorum sadece biraz cesarete ve tecrübeye ihtiyacım vardı...Zamanla daha iyiye gideceğimi düşünüyorum bu postu bile yazdığıma göre doğru yoldayım sanırım...Sadece yazmakla kalmak istemiyordum blogumla ilgili her detay hakkında bilgim olmalıydı araştırıyorum,şablonumu kendim düzenleye biliyorum,daha iyisi için araştırıyorum devamlı; belki cesaretim gelince sizlerlede paylaşırım öğrendiklerimi...İlk başladığım dönemlerde bu geçici bir heves diye düşünmeye başlamıştım ama içine girdikçe çok sevdim,hele birde içerikleri düzenlemeyi araştırınca daha da kapıldım.Her geçengün ziyaretçi sayım artıyor.Umarım daha da artar..Şimdiye kadar ziyaret etmiş ve bundan sonra ziyaret edecek olan ziyaretçilerime TEŞEKKÜR EDERİM....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...