21 Ağustos 2010 Cumartesi

Evden iş

Son dönemlerin gözde işlerinden biriside serbest satış temsilciliği,ürün başı kazanç kazanma
fırsatı vererek gönüllü temsilciler buluyorlar.Mesai saati yok ek iş veya işsizler için farklı bir avantaj olabiliyor.Banada bu konuda birkaç öneri gelmişti ama şartları bana uygun değildi.Belli bir satış yapma mecburiyetleri ve de en başta yatırılması gereken paralar vs bu da bize inandırıcı gelememişti.Geçenlerde tamamen farklı bir seçenekle karşılaştım.Satış zorunluluğu yok,belli bir miktar ödeme yok,üstelik ürünler günlük ihtiyaç ürünleri bay,bayan,çocuk iç giyimi,çorap,ev gereçleri,temizlik gereçleri,aksesuarlar olunca denemek istedim.Henüz katalogum gelmedi.Üstelik herhangi bir sorununuzda acil arayın bölümüne başvurduğunuz zaman mutlaka aranıyorsunuz.Çevrem var ben bunu yapabilirim ya da benim gibi hiç olmazsa kendi ihtiyaçlarımı alırım derseniz mutlaka başvurun derim.Birde szizn tavsiyenizle üye olanların satışlarından pirim alınabiliyormuş.Üye olmayı düşüyorsanız mutlaka vereceğim linkten başvurmalısınız.Üyeliğinizi onaylamak için verdiğiniz numaradan aranıyorsunuz ve tüm sorularnız yanıtlanıyor.
http://www.jetnetworking.com.tr/?link=page&type=alt_uye_kaydi&ref=CR51822

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...