15 Temmuz 2010 Perşembe

Güvenli uyku

Bu akşam erkek kardeşim,eşi ve  biricik 8 aylık olan yeğenim bendeydi.Beraber yemek yedik  oturduk yeğenimle oynadık,benim kızlarda çok sever onunla ilğilenmeyi ilği çok olunca
 yoruldu,uykusu geldi ve ben uyuttum.Baş parmağımı tuttu ve uzun zaman bırakmadı uyurken bile;
bu duyguyu unutmuşum benim kızlar o dönemleri atlatalı hayli zaman  oldu.(büyük 11 yaşında,küçük ise 9yaşında) Çok farklı bir duygu o an hissettiklerim,birisi size sorgusuz sualsiz güveniyor.Bu çok özel bir şey büyük kızımda uyurken başparmağımı mutlaka tutardı.Ne kadar büyümüş olduklarını farkettim ve ne güzel zamanları arkada bırakmışız meğer.Önümüzde de kimbilir ne untulmaz anlar bizi bekliyor.Sevdiklerimizle nice güzellikler yaşamamız dileğiyle sevgiyle kalın...
hatırlatma:resim netten alınmıştır.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...