4 Ocak 2014 Cumartesi

5 Şiş ile Örgü Öğreniyorum..

     
Geçenler de bir facebook sayfasında bir şal gördüm..O kadar hoşuma gitti ki modelini bulmak için araştırma yaparken bir forum ile karşılaştım...Örgü ve hobi üzerine bir forum..Modelleri herkesin anlayabileceği şekilde açıklanan ve üyelerin bir birine yardımcı olduğu,bilmediği yöntemlerin öğrenildiği bir forum..En güzel tarafı aynı anda örüp resmlerin paylaşılması,aynı modelin rengarenk uygulamarının şenliği...Benim için özellikle bu kış aylarında süper oldu bu durum,anlaşıldığı üzere bol bol örgü örüyorum bu aralar...Şuan 5 şiş ile eldiven örmeyi öğreniyorum..modeli bitince paylaşacağım..  hobievimizle  tanışmama vesile olan suzan hobi ye sonsuz teşekkürler.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...