5 Ocak 2013 Cumartesi

2012 DEN..

                 Yeni bir yılın ilk günlerini yaşarken,geride bıraktığım yılın getirdikleri ve götürdüklerini düşünüyorum...2012 zor bir yıldı sağlıklığımla ilğili özellikle son günlerinde sorunlar yaşadığım...Yeni dostluklar kazandığım gibi ,dostum olduğunu sandığım kişilerin aslında olmadığını anladım...İnandığın güvendiğin kalelerin yıkılınca yarattığı boşluklar kolay dolmuyor..İyi ve güzel şeyler  kadar hatalarda yaptım,kırdım, kırıldım,kırdıkça da kendimden nefret ettim ve farkettim ki ben büyümekten korkuyorum..Büyüyünce insanların saf ve masum olan yanları yok oluyor, ne kadar çabalasanda ileride tecrübe edindim diyerek kendini haklı göstermeye çalıştığın hatalarınla yaşamaya büyümek deniyormuş meğerse...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...