23 Şubat 2011 Çarşamba

Kız Çocukları için süveter...



Kızlarım için örmüştüm bu süveterleri bir kaç yıl önce,modelini kendim tasarlamıştım.Farklı bir model örmek istedim aklımdaki gibi bir model bulamayınca ben niye tasarlamıyorum ki dedim ve sonuçta bu süveterler çıktı ortaya.Önce lastik ile başladım,daha sonra üzerine düz örgü ile devam ederken horuşa ile çiçek modifi oluşturdum.Bel kısmına doğru saç örgüleri koydum belini biraz toplasın diye,yine üzerine çiçek modifi ve yukarısında bir kaç saç örgüsü ile model tamamlandı.Yakasını özelikle geniş koydum tığla üzerinden geçtkten sonra zicir çekilmiş ve sonlarına çiçek yapılmış olarak büzdürdüm..Kol bölümünden de tığla üzerinden geçerek fon verdim...Farklı bir model oluştu böylece...
Büyük kızım mavi renkte istemiştiküçük ise pembe giyildiği ve defalarca yıkandığı için biraz düşleş görünüyor...






2 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

çok guzel olmuslar ellerinize emeklerinize saglık:)

kamilece dedi ki...

teşekkür ederimmm :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...