5 Aralık 2010 Pazar

Ben 7 yaş genç gösteriyor...

        

           İngilterede yapılan bir araştırmaya göre beni çok  olanların daha geç yaşlandığı ortaya çıkmış.18 ile 79 yaş arası 1200 ikiz kadını inceleyen Londra Kraliyet Üniversitesi araştırmacıları ,100'den fazla beni olan kadınların kaslarının daha gergin,kalpleri ve gözlerinin daha sağlıklı olduğunu gözlemlemişler..
          Üstelik bu kişilerin yaşıtlarından 7 yaş daha genç göründüklerini tespit etmişler.Ben sayısı fazla olan insanların kemiklerinin daha güçlü olduğunu belirten bilim adamları,bu olumlu özelliklerin,bu kişilerin telomerlerinin uzun olmasından kaynaklanabileceğini belirtiyorlar...
      Bu haberi okuyunca çok sevindimm ailemin çoğunluğunda bol miktarda ben bulunuyor.Ben nasiplenmemişim ama...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...