17 Ocak 2014 Cuma

Yine mi Örgü?

       
     Bu şeker pembesi örgü bir bebek yeleği  olacak bitince...
      Bazı psikologlar örgü örmenin terapi etkisi yaptığını söylüyor,haklılar sanırım..Hem bir şeyi başarmanın duygusu hem de o işe konsantre olunca sitres yaratan etkenlerden,kişilerden,sorumluluklardan uzaklaşmaktan kaynaklanıyor olmalı..Ama ben biraz abarttım bu durumu elimde ki işlerin biri bitip,hemen diğeri başlıyor bu aralar...Öğrenmek istediğim bir sürü teknik ve model var...Kendimi işe yarar bir şey yapıyor gibi hissediyorum...ev işlerinden kalan boşa geçen zamanım olmuyor bu aralar..Ne çok boş boş ekrana bakarak geçirdiğim zaman olmuş son yıllarda..
     Kitap okumayı da özledim,onun içinde zaman ayırmalıyım.. Dan BROWN'un Kayıp Sembol kitabına başlamıştım nedense çok sarmadı bu kitap ,ama bitireceğim yarım kalan kitapları sevmiyorum...
  

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...